pondělí 1. srpna 2016

Jedna kniha nestačí :-)

Minulý týden jsem si řekla, že když budu mít tu dovolenou, tak si půjčím nějakou pěknou knížku z beletrie. Vzhledem k tomu, že pracuji v knihovně není nic snažšího. :-D

O polední pauze jsem zamkla kancelář a vydala se mezi regaly jako čtenář. Už jako dítě jsem měla ráda procházení se mezi regály, kdy jsem si velmi pomalu četla názvy knih - má to pro mě své kouzlo. :-) Část knihovny s naučnou literaturou jsem záměrně minula - ve svém kanclu mám na stole totiž už slušnou hromádku půjčených knih z této části knihovny  (cestopisy, ruční práce či knížky věnující se historii). :-D

Pomalým tempem jsem se dostala až do uličky s detektivkami a padla mi do oka Šifra mistra Leonarda od Dana Browna.

Zdroj: https://www.kosmas.cz/knihy/154733/sifra-mistra-leonarda/


 Změřila jsem si knihu zkušeným okem a konstatovala, že: "+/- 400 stránek -  to by mi mohlo na týden dovolené stačit." Zamířila jsem k počítači, abych si knihu zapsala na svůj čtenářský průkaz a potom jsem spokojeně v tichosti zaplula zpět do kanceláře. :-)

Když jsem dorazila po práci domů, vytáhla jsem knihu z batohu, položila ji na stůl a zasedla na chvíli k počítači. Bylo asi 17:00h. Za půl hodinky jsem už knížku držela v ruce a četla a četla a četla ... dala si večeři ... četla a četla ... skončila jsem až ve 22:00h. večer. A to jsem si řekla, že tu knihu mám až na dovču - hmm, no tak nic, no. :-D Prostě jsem se nemohla odtrhnout. :-)

Druhý den jsem knížku vrátila a půjčila jsem si také od Dana Browna knihu Andělé a démoni.


Zdroj: https://www.kosmas.cz/knihy/125384/andele-a-demoni/

Dala jsem si ale za úkol číst jí jenom večer před spaním. :-) Pro jistotu jsem si ale půjčila trilogii ze sekce historických románů. Knihy Lučištník, Inkvizitor a Kacířka od Bernarda Cornwella.


Zdroj: http://ipac.kvkli.cz/arl-li/cs/detail-li_us_cat-0006542-Lucistnik/

Zdroj: http://ipac.kvkli.cz/arl-li/cs/detail-li_us_cat-0054114-Inkvizitor/

Zdroj: http://ipac.kvkli.cz/arl-li/cs/detail-li_us_cat-0054115-Kacirka/


Tak snad to do dovolené zase všechno nepřečtu. :-D

7 komentářů:

Týna D. řekl(a)...

Já když jsem četla Šifra mistra Leonarda jako povinnou četbu, byla to pro mě asi nejzajímavější knížka, jakou jsem kdy četla. Naprosto mě pohltila a donutila mě vyhledávat si potom další a další informace :)

Unknown řekl(a)...

Mám ráda Šifru mis....jako film. Tom Hanks je můj oblibenec, nebudu lhát :D Ale vždycky mě zajímalo jaká je vlastně kniha. Nečetla jsem ji asi protože mám strach, že bude až příliš složitá, nepřehledná a je nevím co ještě :D
Katy

Nikolaoss řekl(a)...

Mankote, já pracovat v knihovně, tak celý den nic neudělám :) jinak hezký výběr knih.

Unknown řekl(a)...

@Tyna D.
Netušila jsem, že mě to tak chytne. :-) Knihy si vybírám stylem "Co mě padne do oka" a buď jí přečtu jedním dechem, nebo jí odložím po 10 - 20 stránkách. :-) (To se mi ale moc nestává)

Unknown řekl(a)...

@Bilbovy knihy@
Jé tak to se musím kouknout. :-) Tom Hanks je také můj oblíbenec. Tak si jí zkus půjčit. Osobně zastávám názor, že kniha je vždy lepší, ale nemusím mít pravdu.

Unknown řekl(a)...

@Kateřina Miklíková@
To mi povídej! :-P :-) Mnoho mých poledních pauz končí právě takto a to nemluvím o poličce s názvem "Burza knih" - knihy z této poličky si mohou čtenáři koupit za symbolickou cenu. Já už to nemám doma ani kam dávat. :-) Někdy se ty knížky ani do burzy nedostanou. :-P :-)

TlusŤjoch řekl(a)...

Osobně zastávám názor, že kniha je vždy lepší...
Jak kdy; třeba Hlave XXII se mi líbila víc jako film.

Já mám teď období brakové literatury, pídím se po antikvariátech kamenných i internetových.

Okomentovat