čtvrtek 23. února 2017

Noční můra vozíčkáře

Včerejší den začal pohodově. Cvičení z němčiny nám začal ve 12.30h., takže ve středu si vždycky můžu přispat. 😀

Na němčinu máme rodilou mluvčí. Pro studenty němčinou skoro (nebo vůbec) nepolíbené, jako jsme my to je dost těžké. No naštěstí s tím byla vyučující obeznámena. Bylo nám řečeno (německy a jazykem zvaným "Ruce, nohy" 😭), ať se neobáváme, že, když něčemu nebudeme rozumět, není žádný problém a řekne nám to německy ... Jo, jo v pohodě, ... s angličtinou jsem na tom sice poznání lépe, než s němčinou, ale upřímně, poslouchat někoho mluvícího německy, ptát se ho na něco v angličtině a do toho přemýšlet v češtině? 😯 To bude srandy. 😆

Po němčině jsem se sbalila a jela jsem s asistentkou univerzity do knihovny vrátit knihy a půjčit si nové. Jak si tak jedu po našem severočeském městě plném malých či velkých starých dlažebních kostek zjistila jsem, že vidlice levého předního kolečka na mém elektrickém vozíku se nebezpečně kýve a kolečko se tak nedotýká země (silnice, chodníku) ... mně snad upadne kolo! 😨 - Noční můra všech vozíčkářů!

Do knihovny to mám tak 20 m, tak šup dovnitř, vrátit knížku a bezpečně zaparkovat k nějakému knihonickému PC a hledat na netu číslo 1. pomoci pro můj vozík, protože technik, kterého mám v mobilu mi to nebere. 😖 Mezitím volám domů a hlásím, co se stalo a pak volám bezbariérovému autu, které tady jezdí po městě. Dobře, volám znovu do firmy technikům tentokrát na bezplatnou linku ... konečně...  Vysvětluji problém, odpovídám na otázky a nakonec se domluvíme. Přijedou v pátek a přivezou k zapůjčení jiný elektrický vozík - kdyby náhodou bylo potřeba ten můj odvézt na opravu do Brna. 😒

Volá babička, jak se to vyřešilo (už se mi prý 20 min nemůže dovolat - ani se nedivím, když jsem tak dlouho mluvila s tím technikem). Další úkol? Volat spolužačce (jediná, na kterou mám číslo), že do pátku musím být doma, aby mě omluvila u vyučujících.

Doma jsme závadu na vozíku ještě vyfotili a obratem jsem fotky poslala tecnikům, aby věděli na co se mají připravit.

Zdroj: http://www.sunrisemedical.co.uk/powered-wheelchairs/quickie/power-wheelchairs/salsa-m

0 komentářů:

Okomentovat