čtvrtek 16. února 2017

Příprava na nové tvoření - ubrouskovou techniku

Zdravím,

slíbila jsem si, že si po "Zkouškovém" udělám malou radost a koupím pastelky Progresso na ty svoje omalovánky, ale protože jsem si v den poslední zkoušky zapomněla doma peněženku, takže z toho nebylo nic a vše dopadlo jinak ...😁

Včera jsem objevila v internetovém obchodě dřevěnou krabičku na kapesníčky. Nikdy předtím jsem to neviděla (papírové kapeníčky jsem vdy kupovala v té papírové krabičce). A protože jsem člověk tvořivý, začala jsem přemýšlet jak a čím krabičku pomalovat či jinak ozdobit. V jedné Facebookové skupince mi dali pár dobrých nápadů a já se rozhodla pro ubrouskovou techniku - decoupage.

http://www.svetcz.cz/krabicka-na-kapesniky-na-decoupage-kapes4

Večer jsem na YouTube shlédla pár videí na téma decoupage a dnes ráno jsem našla internetový obchůdek, kde mají potřebné věci pro tuto techniku.

Kromě krabičky na kapesníčky, jsem do virtuálního nákupního košíku přihodila ještě lepidlo+lak, ještě pak dřevěnou kasičku (třeba do ní v budoucnu něco i našetřím - až jí dodělám podle svého😛) a přidala jsem tam ještě moc pěknou washi pásku (ta bude k jinému využití 😊). Teď jen vyplnit údaje a odelat. Přiznám se, že to dělám poprvé, tak snad bude vše ok. Do minutky mi přišly platební pokyny ... zaplaceno a teď jen čekat na balíček.

Akrylouvou bílou barvu a pěkné ubrousky najdu u nás v papírnictví a v galanterce (tam prodávají ubrousky po kusech ane celé balíčky). 😊

Takže, než se letní semestr rozjede, mám na víkendy o zábavu postaráno. Nevím, jak se to vydaří, ale moc se těším.😁

0 komentářů:

Okomentovat