neděle 26. června 2016

Nový člen naší rodiny

Jsou to už 3 roky co jsme bez pejska. Žil s námi 15 let (se mnou a babičkou). :-) Byl to kříženeček Králičího jezevčíka a čivavy, Jmenoval se Baby. :-)
















Jednou za čas jsem na internetu hledala inzeráty štěňátek, protože jsme s babičkou uvažovaly o novém kamarádovi. Ve čtvrtek jsem našla inzerát. Paní nabízela k odběru 3 štěňátka. My jsme se s babi jednoho z nich vybraly hned jsem ho u paní telefonicky zamluvily.

V pátek jsme zařídili vše potřebné - návšťeva zverimexu (vodítko, obojek, granule a pelíšek).

A včera jsme si pro něj jely. :-) Cesta do Ústí nad Labem trvala 2,5 h. tam a 2,5 h. zpátky. Bylo to náročné hlavně proto, že bylo vedro. :-P

Paní chovatelka nás přivítala, usadila na zahrádce a vypustila smečku čivavek. V náručí pak přinesla toho našeho a položila mi ho do klína:

Poppy
jmenuje se Poppy a jsou mu 2 měsíce. Je to pejsek plemene čivavy. :-) Paní chovatelka mi řekla vše potřebné o mrňouskovi (veterinární ošetření, základní návyky, ...), předala mi očkovací průkaz a granulky, dobrotky a hračky pro Poppyho. Rozloučily jsme se a vydaly se zpět domů. :-)

Domů jsme dorazily pozdě odpoledne a všichni jsme odpali únavou.


Děkuji, že jste dočetli až na konec :-)




1 komentářů:

Mrs. Jungová řekl(a)...

Ten je tak roztomiloučkyyyy :3
Ať vám dělá jenom radost ^^

Okomentovat