středa 15. června 2016

Odpočinek s pastelkami

Zdravím,

v minulém článku o omalovánkách Omalovánky pro dospělé jsem psala co to vlastně omalovánky pro dospělé jsou. S omalovánkami se v poslední době rostrhnul pytel a výrobci výtvarných potřeb mají žně. Mě je to ale jedno. Už jako malá jsem ráda chodila do papírnictví a stále to trvá - třeba nic nekoupím, ale jdu se tam mrknout (miluji vůni papíru tužek a pastelek :-) )


Nejraději maluji pastelkami značky Progresso.

Zdroj obrázku: http://www.decomania.cz/katalog/zbozi/malovani/voskovky/produkt/pastelky-24ks--progresso
Zdroj obrázku: http://www.utukana.cz/product/koh-i-noor-sada-progresso-aquarell-36ks

Pro mě je vybarvování obrázků relax. :-) (to ale budou říkat všichni :-D ). Pokud jde o výběr obrázků, které se mi líbí, tak obrázky z knih omalovánek prodávané v obchodech se mi moc nezamlouvají (z celých omalovánek se mi líbí třeba jen 2, či 1 obrázek).

Mám ráda obrázky přírody, venkova a obrázky co vypadají jako fotka.

Tady jsou 3 mé vymalované obrázky:

Původní
Vymalovaný


Původní

Vymalovaný
































Původní
















Vymalovaný

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jani,to je paráda.Pokračuj v této činnosti ♥

Okomentovat