pondělí 29. srpna 2016

Každý člověk může pomoc pejskům v útulku 🐾

Existuje nespočet neziskových organizací a útulků, které pomáhají opuštěným zvířatům. Lidé jim posílají finanční i hmotné prostředky, aby se zvířata bez domova měla lépe.

Každý týden běží v televizi pořad "Chcete mě?", kde se snaží pomoci týraným a opuštěným zvířatům. Na konci pořadu vidíme číslo účtu, kam můžeme poslat finanční dar pro daný útulek.

Na internetu jsem objevila dva portály, kde můžete pomoci pejskům a kočičkám, aniž byste někam posílali nějaký finanční obnos - tedy nestojí vás to vůbec nic! (pokud jste ochotni obětovat tak cca 10 vteřin svého času :-) )

1) Naplňte misky
    tento projekt naleznete na portálu Pesweb. Na projekt se dostanete zde. Stačí posečkat 6 vteřin (prohlédnout si reklamu) a potom kliknout na naplň misku. A je hotovo.



Za jedno kliknutí na "Naplň misku" naplníte 0,1 misky, takže za 10 dní to je 1 plná miska pro pejska. Misku je možné naplnit jednou za den, já jsem ale našla fíkgl, jak naplnit misku 2x. Jednou misku naplním jako neregistrovaný uživatel a druhou jako přihlášený uživatel (když jsem přihlášená vídím kolik misek mám naplněno). Na stránce vidíte i statistiky, kolik už se naplnilo misek.

2) Click and feed
     projekt naleznete na www.clickandfeed.cz. Kliknout na tlačítko "Klikni zdarma a naplň misku" mužete sice jen jednou (registrace zde není také možná), ale zase na den naplníte misku celou :-) Stejně jako na prvním portálu i zde jsou statistiky.



Takže neváhejte a klikejte každý den - nic vás to nestojí! :-)


0 komentářů:

Okomentovat