neděle 4. září 2016

Z pracovního procesu zpět ke studiu

Jak už jsem psala ve svém minulém příspěvku, Zpátky do školy, udělala jsem přijímačky na vysokou školu na obor Kulturněhistorická a muzeologická studia a od toho se budou nejspíše odvíjet i články na mém blogu (přiznám se, že ruční práce jsem teď také odložila, takže v rubrikách s tímto tématem moc není).

Jeden obor na vysoké škole už mám vystudovaný a to obor Filologie - český jazyk a literatura, se zaměřením na publicistiku. Může tedy ze mě být novinářka, nebo mohu pracovat v Tv či rozhlasu - no vzhledem k mému mluvénému projevu  (tedy podle vzoru "jak mi zobák narost") a hrozné trémě mě nikdo nedonutí mluvit před lidmi (natož v nějakém médiu) a to ani párem volů. :-D Filologie mě celkem bavila, ale stále to nebylo ono.


Toto nové studium beru jako další příležitost (nejen při psaní tohoto blogu) objevovat a zažít něco nového. Od 31. 8. 2016 jsem oficiálně posluchačem oboru Kulurněhistorická a muzeologická studia (začínám až od 1. října). Rozšiřuji si tak vzdělání, které je mimo jiné potřeba i v knihovnách (v knihovně pracuji v oddělení bibliografie a  starých tisků). Knihovna totiž už není jen místem, kde si lidé půjčují knížky, ale knihovna se snaží pořádat také různé výstavy či přednášky na různá témata, o které mají lidé zájem. Původně jsem tento obor chtěla studovat hned po střední škole, ale protože jsem studovala ekonomku, kde jsme měli dějepis jen 2 roky (nebyl to maturitní předmět), měla jsem tehdy strach z příjímaček.

Moc ráda se s vámi podělím o nové nabyté poznatky i tady na blogu. :-) Doufám, že se vám tu bude i nadále líbit.


0 komentářů:

Okomentovat